robvanotterdijk.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Rob

Peter en Wendy

Hey Dicks,

Mooi, dan kunnen we je op deze manier in de gaten houden... Wij zijn benieuwd naar je avonturen!!
Veel plezier en voor straks een goeie vlucht gewenst. Geniet er van!!

Gr. Peer en Wen

Gijs

Dicksie,

fijn dat we mee kunnen reizen ;-)
Goeie vlucht vanavodn en geniet ervan kerel!!

Gr.Gijs

Tommy

Veel plezier jongen en goeie vlucht!

Marion

Hele goeie reis gewenst!!
En laat ons niet al te lang in spannning op je eerste bericht wachten he?! ;)

Groetjes Marion

nelly

Hallo vrienden van Rob.

We hebben Rob v.m. weggebracht naar Brussel en na samen een paar koppen koffie gedronken te hebben, is Rob vertrokken, met nog alle avonturen voor zich!!
Groetjes Nelly

Tjerrik

Jammer dat ie dan net het Carnval in Brazilie mist :P....

Marloes

Joehoee... Het avontuur is begonnen!! Hoe gaat het met de eerste Spaanse zinnen? Enjoy..

Rens

Hee Dicks,

Hoe is de vlucht verlopen? Al wat mensen leren kennen in het vliegtuig?

Ik ben erg benieuwd naar de eerste verhalen vanuit Zuid-Amerika en uiteraard ook een paar mooie foto's!

Geniet ervan!

Groeten Rens

Marian

Hola neefje,
¿Cómo estás?
Het begin is gemaakt! Je hebt tijdens de vlieg- en busreis vast voldoende tijd gehad om je Lonely Planet nog een keer door te spitten, dus jou maken ze niks meer wijs! Hoog tijd om al dat moois in het echt te bewonderen.
Veel plezier, wij reizen van een afstandje mee ;-)

Groetjes, Marian

Dirk

Hey Dicksie,
Hoe is het kerel? Goeie reis gehad? En de eerste week goed doorgekomen?
Veel plezier en geniet dr van!!
We wachten op de foto's en eerste verhalen.

Groeten Driek